top of page
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
-
Tι είναι η μαστίχα;Μαστίχα ονομάζεται η αρωματική φυσική ρητίνη που εξάγεται από τον κορμό του μαστιχόδεντρου (Pistacia lentiscus var. chia), ο οποίος καλλιεργείται παραδοσιακά στη Νότια Χίο και παράγεται σε "σταγόνες" ή "δάκρυα". Τα λεγόμενα "δάκρυα" έχουν χρώμα υπόλευκο- υποκίτρινο και είναι ημιδιαφανή στην αρχή, ενώ όσο παλιώνουν αποκτούν ένα πιο κιτρινωπό και αδιαφανές χρώμα.
-
Ποιες οι χρήσεις της μαστίχας;Η μαστίχα Χίου έχει αναγνωριστεί ως φυσικό φάρμακο καθώς έχει πολλές ιδιότητες που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του σώματος. Παράλληλα χρησιμοποιείται στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, για να αρωματίσει κρέμες, βασιλόπιτες και διάφορα γλυκίσματα. Επίσης χρησιμοποιείται για την παρασκευή γευστικότατου χωνευτικού λικέρ. Ακόμη, το μαστιχέλαιο χρησιμοποιείται επίσης στην επιπλοποιία και στην κατασκευή μουσικών οργάνων.
-
Είναι η φυσική μαστίχα βιολογική ή και φιλική σε όσους ακολουθούν vegan διατροφή;Η φυσική μαστίχα Χίου είναι 100% βιολογική και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους τύπους διατροφών (vegan, pesceterian etc).
-
Πώς μπορώ να παραγγείλω;Ηλεκτρονικά : Καταχωρείς την παραγγελία σου στο www.kottatis.gr, ανοίγοντας τη σελίδα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει και πατώντας το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι». Ακολουθώντας στη συνέχεια τις οδηγίες που θα εμφανίζονται ανά βήμα, θα ολοκληρώσεις πανεύκολα την παραγγελία σου, η οποία είτε θα σταλεί στη διεύθυνση επιλογής σου είτε θα σε περιμένει να την παραλάβεις σε κάποιο από τα καταστήματά μας.(Λεωφόρος Αιγαίου 28, Χίος και Πυργί Χίου). Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις τους κωδικούς που σε ενδιαφέρουν με mail στο info@kottatis.gr ή στο Facebook Messenger. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σου για να καταχωρήσει τα στοιχεία και τις προτιμήσεις σου (τρόπο πληρωμής, τρόπο παραλαβής κ.λπ.) (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 14:00). Τηλεφωνικά : Σημείωσε τους κωδικούς των προϊόντων που σε ενδιαφέρουν και τηλεφώνησέ μας στο +3022710 83355 . Η ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου θα λύσει κάθε σου απορία και θα σε βοηθήσει να διαλέξεις το προϊόν ή τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σου (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 19:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00). Στα καταστήματά μας : Αν μένεις στη Χίο, θα χαρούμε πολύ να σε γνωρίσουμε από κοντά και να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις τα προϊόντα που αναζητάς, σε ένα από τα δύο καταστήματά μας: Λεωφόρος Αιγαίου 28, Χίος και στο Πυργί της Χίου.
-
Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;Εάν η παραγγελία σου αφορά αποστολή στην Ελλάδα, οι μέρες παράδοσης είναι 1 έως 3 ημέρες. Εάν η παραγγελία σου αφορά αποστολή στο εξωτερικό, εξαρτάται από τον όγκο των προϊόντων και την χώρα παράδοσης.
-
Μπορώ να ζητήσω το προϊόν/τα προϊόντα μου σε συσκευασία δώρου;Μπορείς κατά το checkout να συμπληρώσεις στα σχόλια της παραγγελίας σου ότι η παραγγελία είναι για συσκευασία δώρου ή μέρος της παραγγελίας (πχ. 2 προϊόντα) κι εμείς θα σου στείλουμε -άνευ χρέωσης- χάρτινη τσάντα με την επωνυμία Kottatis, κάρτα αλλαγής και κορδέλα για να ετοιμάσεις το δώρο σου. Ο λόγος που δεν αποστέλλουμε ποτέ έτοιμα συσκευασμένα τα δώρα είναι α) για να μπορέσεις να δεις από κοντά το προϊόν που παρήγγειλες και β) επειδή υπάρχει κίνδυνος φθοράς της συσκευασίας κατά τη μεταφορά της με την εταιρεία courier.
-
Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή στο eShop;Ξεκινήστε επιλέγοντας το κουμπί «ΕΙΣΟΔΟΣ» που βρίσκεται στο επάνω μέρος του website μας. Στη συνέχεια, αφού έχετε συμπληρώσει το e-mail σας στο πεδίο «ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ» επιλέξτε «ΕΓΓΡΑΦΗ» και συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία.
-
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε την επιλογή«Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σας και στείλτε σχετικό e-mail στο info@kottatis.gr. Στη συνέχεια εκπρόσωπός μας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας.
-
Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα;Για να μπορέσετε να παραλάβετε από το κατάστημα το δέμα της παραγγελίας που πραγματοποιήσατε ηλεκτρονικά, θα πρέπει πρώτα να έρθετε σε τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας : – Το e-mail που σας σταλεί για παραλαβή (είτε εκτυπωμένο, είτε να το επιδείξετε από την οθόνη του κινητού σας). – Αστυνομική Ταυτότητα, Δίπλωμα ή Διαβατήριο.
-
Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το κατάστηαμ τηλεφωνικά στο 2271083355 και θα εξυπηρεθείτε άμεσα.
-
Πόσο χρόνο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης αποστολής της παραγγελίας μου;Όταν η παραγγελία σας είναι πλήρης και έτοιμη για αποστολή, παραδίδουμε: Εντός 3-5 ημερών στην Αττική και σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, εφόσον η παραγγελία σταλεί μέχρι τις 10:00 π.μ. της προηγούμενης ημέρας. Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φθάσει έως και τις 5-7 ημέρες. Εντός 7-16 εργάσιμων ημερών για Κύπρο & Εξωτερικό.
-
Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;Με ένα τηλεφώνημα σας στο κατάστημα, στο 2271083355 μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε να σας σταλεί σε αντικατάσταση. Εφόσον είναι διαθέσιμο, μπορούμε άμεσα να το δεσμεύσουμε για εσάς και να προχωρήσουμε στην αποστολή του, αφού πρώτα παραλάβουμε το είδος που επιστρέψατε. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν είχε εκτελεστεί και αναχωρήσει από την κεντρική μας αποθήκη και εφόσον επιθυμείτε αντικατασταση των ειδών που έχετε παραλάβει, θα πρέπει αρχικά να γίνει επιστροφή χρημάτων του είδους ή των ειδών που επιστρέφετε και έπειτα να γίνει παραγγελία εκ νέου με τα νέα είδη που επιθυμείτε χωρίς τα έξοδα αποστολής αν η αξία της παραγγελίας είναι πάνω από 50€.
-
Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;Όλα τα προϊόντα της εταιρείας KOTTATIS.GR περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελλάτωμα στο είδος που παραλάβατε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2271083355 και εμείς με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε.
-
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής & αποστολής;ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ Α) Μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας Δυνατότητα πληρωμής με όλες τις αποδεκτές κάρτες (πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες Visa, MasterCard, Maestro). Η διαδικασία της πληρωμής ολοκληρώνεται σε ασφαλές περιβάλλον και τα στοιχεία των καρτών δεν καταχωρούνται ούτε μεταφέρονται στην ιστοσελίδα μας. Β) Μέσω του PayPal λογαριασμού σας. Δυνατότητα πληρωμής με χρήση με τον PayPal λογαριασμό σας. Για να ενεργοποιήσετε την πληρωμή θα μεταφερθείτε στη σελίδα login του PayPal. Ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί την ημέρα της παραγγελίας σας. Εάν δεν έχετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν από τη σελίδα login του PayPal κάνοντας κλικ εδώ. Για πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Α) Για αποστολή εντός Ελλάδος Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται την επόμενη ημέρα και παραδίδονται μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας. Ανάλογα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας τα προϊόντα παραδίδονται στην περιοχή σας από 3 έως και 5 εργάσιμες ημέρες. Τα έξοδα αποστολής είναι 2,50€ και για αγορές άνω των 50€, το έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Για δέματα μεγάλου όγκου ή βάρους όπως τα φωτιστικά η χρήση της υπηρεσίας των πρακτορείων μεταφορών έχει αποδειχθεί ως η πιο συμφέρουσα επιλογή. Η συγκεκριμένη μέθοδος αποστολής προϋποθέτει την εξόφληση της παραγγελίας. Πριν τη αποστολή των προϊόντων προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία. Για αποστολή στην Κύπρο: Oι παραγγελίες με βάρος από έως 1 κιλό επιβαρύνονταιμε μεταφορικα 15€ και 5€ επιπλέον για κάθε κιλό. Συγκεκριμένα τα μεταφορικά διαμορφώνονται σύμφωνα με τον κάτωθι πίνακα: έως 4 κιλά κόστος μεταφοράς 30€ έως 5 κιλά κόστος μεταφοράς 15€ έως 6 κιλά κόστος μεταφοράς 20€ έως 7 κιλά κόστος μεταφοράς 25€ έως 8 κιλά κόστος μεταφοράς 30€ έως 8 κιλά κόστος μεταφοράς 35€ έως 8 κιλά κόστος μεταφοράς 40€ Παραγγελίες άνω των 25 κιλών κοστολογούνται κατά περίπτωση κατόπιν συνεννόησης.
-
Όροι επιστροφής προϊόντωνΑν για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 4 ημερών (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του. Kατόπιν αν επιθυμείτε, μας καθορίζετε με ποιο προιόν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε ισόποσης αξίας ή αν το νέο προιόν έχει μεγαλύτερη αξία πληρώνετε μόνο την διαφορά. Σε περίπτωση που λάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε ή φέρει κάποιο ελάττωμα αναλαμβάνουμε το κόστος επιστροφής και αποστολής του νέου είδους εφόσον έχει προηγηθεί γραπτή ενημέρωση και συνεννόηση για τη μέθοδο αποστολής. Στην περίπτωση που το προϊόν αποφανθεί ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση (π.χ. κακομεταχείριση προϊόντος, ελλιπής συντήρηση κτλ.) τότε θα σας επιστραφεί με δική σας χρέωση συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφορικών της αρχικής παραλαβής που επωμίστηκε η εταιρεία μας. Για τις περιπτώσεις που αναλαμβάνουμε τα έξοδα μεταφοράς, η απροειδοποίητη επιστροφή προϊόντων, δεν θα γίνεται δεκτή από τα καταστήματά μας και θα επιστρέφουν πίσω στον αποστολέα.
-
Απαραίτητες προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης1) Να μην έχει ανοιχθεί η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν. 2) Να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την συσκευασία με την οποία σας το παρέδωσε η ταχυμεταφορική εταιρία. 3) Για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία , όπως όλως ενδεικτικώς τα προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή , θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους. 4) Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία - π.χ. εύθραυστα προϊόντα - θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή.
bottom of page